Agregat hydrauliczny GP 18-30 Atlas Copco
GP 18-30 to lekkie, przenośne i efektywne źródło mocy hydraulicznej, przystosowane do zastosowań budowlanych, remontowych i konserwacyjnych. Urządzenie oferuje dobrą wydajność przy umiarkowanym zużyciu paliwa i mobilnej konstrukcji, co czyni je świetnym wyborem do pracy w terenie.
Wyposażenie standartowe:
- Chłodnica oleju z nadmuchem powietrza sterowana termostatycznie
- Kontrola oleju
- Filtr 25μ w linii powrotnej
Parametry techniczne:
| Ciśnienie maksymalne oleju | 172 bar |
| Przepływ oleju | 20 l/min - 30 l/min |
| Klasa EHTMA | C/D |
| Silnik | B&S Vanguard V Twin |
| Rodzaj paliwa: | Benzyna |
| Pojemność zbiornika paliwa: | 8,5 l |
| Moc: | 18,3 KM |
| Temperatura otoczenia | -20°C do 40°C |
| Rozruch elektryczny | Tak |
| Poziom mocy akustycznej (LwA) | 101dB(A) |
| Wymiar maszyny L x W x H | 930 x 603 x 765 mm |
| Waga | 140 kg |
Kompaktowość i mobilność: dzięki lekkiej konstrukcji, składanej rączce i dużym kołom urządzenie można wygodnie przemieszczać po placu budowy.
Wytrzymała obudowa i łatwy serwis: rama oraz panele chronią elementy wewnętrzne, a wszystkie punkty serwisowe są łatwo dostępne.
Skuteczne chłodzenie: wbudowana chłodnica oleju poprawia wytrzymałość komponentów i stabilność pracy w wysokich temperaturach.
Dobry balans wydajności i zużycia: urządzenie dostarcza dobre parametry hydrauliczne przy rozsądnym zużyciu paliwa.
Wszechstronność pracy: nadaje się do różnych narzędzi hydraulicznych ze względu na elastyczny zakres przepływu i wysokie ciśnienie.
Agregat hydrauliczny GP 18-30 Atlas Copco
GP 18-30 to lekkie, przenośne i efektywne źródło mocy hydraulicznej, przystosowane do zastosowań budowlanych, remontowych i konserwacyjnych. Urządzenie oferuje dobrą wydajność przy umiarkowanym zużyciu paliwa i mobilnej konstrukcji, co czyni je świetnym wyborem do pracy w terenie.
Wyposażenie standartowe:
- Chłodnica oleju z nadmuchem powietrza sterowana termostatycznie
- Kontrola oleju
- Filtr 25μ w linii powrotnej
Parametry techniczne:
| Ciśnienie maksymalne oleju | 172 bar |
| Przepływ oleju | 20 l/min - 30 l/min |
| Klasa EHTMA | C/D |
| Silnik | B&S Vanguard V Twin |
| Rodzaj paliwa: | Benzyna |
| Pojemność zbiornika paliwa: | 8,5 l |
| Moc: | 18,3 KM |
| Temperatura otoczenia | -20°C do 40°C |
| Rozruch elektryczny | Tak |
| Poziom mocy akustycznej (LwA) | 101dB(A) |
| Wymiar maszyny L x W x H | 930 x 603 x 765 mm |
| Waga | 140 kg |
Kompaktowość i mobilność: dzięki lekkiej konstrukcji, składanej rączce i dużym kołom urządzenie można wygodnie przemieszczać po placu budowy.
Wytrzymała obudowa i łatwy serwis: rama oraz panele chronią elementy wewnętrzne, a wszystkie punkty serwisowe są łatwo dostępne.
Skuteczne chłodzenie: wbudowana chłodnica oleju poprawia wytrzymałość komponentów i stabilność pracy w wysokich temperaturach.
Dobry balans wydajności i zużycia: urządzenie dostarcza dobre parametry hydrauliczne przy rozsądnym zużyciu paliwa.
Wszechstronność pracy: nadaje się do różnych narzędzi hydraulicznych ze względu na elastyczny zakres przepływu i wysokie ciśnienie.
Nota Prawna.

Informacje dotyczące produktów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa polskiego. Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte w celu informacyjnym i są własnością tych firm. Rzeczywisty wygląd produktów może różnić się od produktów pokazanych na zdjęciach. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że podane parametry produktów nie zawierają błędów. Sprzedaż wyłącznie na podstawie OWS.
